درد و دل

My Love

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است

سلام

من این وبو فقط جهت درد و دل کردن با عاشقا ساختم

خواهش میکنم کسایی که تا حالا عاشق نشدن نیان و همون اول برن چون نمیخوام به حرفام بخندن

 

لطفا نظراتونو در مورد وبی که ساختم بدین (حتی اگه عاشق نیستین بعد برین)

من هنوز مطلبی ننوشتم فقط میخوام نظر دوستامو بدونم بعد شروع به نوشتن کنم چیزی که مینویسم داستان آشنایی من و عاطفه و خیانتی که حسین کرده

مرسی از حضورتون

 



نظرات شما عزیزان:

antidaf
ساعت22:52---27 تير 1391
با تبادل لینک با تو موافقم اگه هستی خبرم کن . در ضمن یه روزی میرسه که خودت از حرفای عاشقونت و این عشق زمینیت خندت میگیره

عسل
ساعت1:26---26 تير 1391
اوخویی برای چی تنها شدی؟؟ولی من که عاشق نیستم که ....

mahancasi
ساعت12:15---25 تير 1391
سلام دوست من مایل به تبادل لینک هستی؟ اگه هستی خبرم کن

shamim
ساعت11:58---25 تير 1391
سلام
من تاحالا عاشق نشدم!شرمنده!


شادی
ساعت11:56---25 تير 1391
سلام

خوبه تغییر دکور دادی

موفق باشی

بگو با چه اسمی لینکت کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 25 تير 1391برچسب:,ساعت1:28توسط Ali | |